Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Texican. Meer weten? Ontdek meer
Santos
16 jun 2026 om 18:31
very bad food and expencive af
Sylvana
12 jun 2026 om 16:19
It was delicious, well packed and did i say delicious?? The churros OMG
Miguel
10 jun 2026 om 6:50
the burger didn't have caramelized onion, and the lettuce was very thick.
Elles
5 jun 2026 om 18:42
De burger en classic tacos waren goed en vers. De salsasaus op de nachos loco is naar mijn smaak veel te zoet.
Aziza
28 mei 2026 om 20:01
Ieniemienie portie nachos gekregen, de kip smaakte oud/vies en de rest was smaakloos. Nooit meer
Salma
6 mei 2026 om 13:09
Quacamole over de datum
A
1 mei 2026 om 7:59
Gelukkig waren jullie open voor bezorging gisteren! Want ik kreeg gasten die echt heel erg uitkeken maar het eten weer heel erg lekker!
Egor
30 apr 2026 om 20:21
niks echt bijzonder. maar vooral de ellelange bezorging met 5 andere stops waardoor de broodjes en patat te nat en koud waren. zou verboden moeten worden. kut thuisbezorgd.
jean-baptiste
30 apr 2026 om 19:57
the donut is half the size of the filling it's a mess to eat, but otherwise, good products!